onsdag 16. april 2008

The CowGirl Workout

StarShape treningsfilosofi er "korte og tidseffektive treningsøkter med fokus på progresjon og motivasjon." Med smart trening kan du oppnå like produktive økter som dobbelt så lange treningsøkter. Slik får du mer tid til å gjøre andre ting. 


Jeg er overbevist om at de fleste får mer ut av en kort treningsøkt, enn en lang økt på over en time. Sjansen for at man går lei reduseres betraktelig og man orker å gi jernet hele veien! Dermed er det større sannsynlighet for at man får mer kontinutet i treningen og fremgangen kommer samtidig som motivasjonen er på topp. StarShape er av de første i Norge som trener sine kunder etter denne filosofien. For å si det enkelt: "kvalitet før kvantitet". Ta kontakt for StarShape personlig trening, skreddersydd opplegg mot dine mål. Vi trener på privat studio. På privat studio unngår du tilskuere og stå i kø for å vente på apparater. 

Her følger vi en liten del av treningsøkten til Linda Solbakken fra Raskmodels, som hadde rollen som en "cow gir"  i den nye musikkvideoen "Our Own Way" til gruppen Big Bull Band. Økten gjennomførte vi på studio DAY. 

- "Tren smart, lev bedre"
Marius Heitmann, personlig trener

5 kommentarer:

line sa...

Hei:) Super side du har, jeg har blitt veldig opptatt av trening og kosthold nå etter jul, men føler jge ikke gjør alt helt riktig. Folk sier jo så mye forskjellig om hva som er lurt osv. osv. Jeg er ikke overvektig på noe måte, men vil bare stramme litt opp på mage, lår, rompe og mer få definerte muskler.. Trener ca. 4 ganger i uka. Jeg får høre at jeg burde drikke protein-shake, også er det noen som sier jeg ikke burde... Hva mener du? Ødlegger det noe å drikke det? Eller er det bare for folk som vil bygge muskler? heheh...

Marius Heitmann sa...

Du trenger ikke drikke proteinshake dersom du får i deg en proteinkilde til hvert måltid.

Unntaket er rett etter styrketrening. Få i deg en flytende proteinshake med et 1:1 forhold av protein og karb. F.eks 35 gram protein og 35 gram karbohydrater. Studier viser at man får øket fremgang av å innta en proteinshake umiddelbart etter trening, (eller del den opp, 1 del før trening, 1 del under trening og 1 del etter trening)

Sørg for at du er på ett lite kaloriunderskudd og får i deg nok proteiner fra kosten. Hvis ikke så legg til shake.

Anonym sa...

Kyllingpølser? Usunt?
-Ina-

Einar B. Gilberg sa...

Hei! Jeg vil gjerne leve bedre så jeg har tenkt å begynne å trene smart. Vurderer å trene 30 minutter hver dag og syntes øvelsene markløft med hantel og knebøy med hantel virket som veldig gode øvelser. Problemet mitt er at der jeg har treningskort så har de ikke så tunge hantler. Vet du om noen plass hvor de har hantler på 200+ kg? Du har en utrolig bra logg! Takk! Mvh, Einar

Marius Heitmann sa...

Bytt ut hantlene med stang du mr. Gilberg så er du ett godt stykke på vei :) Tror ikke denne typen trening er det beste for deg.

Hva har du i pers. nå for tiden i markløft, knebøy og benk uten og med drakt?